Pazar, Mart 04, 20070

Dr.Paul Doany ile Özelleştirmenin 15 Ay Sonrasında Türk Telekom                4 Yorum var... Yorum Yapmak icin Tiklayiniz

Türk Telekom "özelleşecek", "özelleşiyor", "özelleşti", "bugün, yarın" derken, özelleşmenin üzerinden 15 ay geçti bile. Türkiye'deki telekom sektörünün, halen en önemli oyuncusu olan bu şirkette neler olduğu, neler değiştiği ya da değişmediği herkesi yakından ilgilendiriyor. Bu nedenle sorularımızı Türk Telekom'un 15 aydan bu yana Başkanı olan Dr.Paul Doany'e yönelttik.

Bu roportaj dizisini Türkçe olark 15 Months After Privatization of Turkish Telecom - 1, İngilizce olarak 15 Months After Privatization of Turkish Telecom - 1'dan okuyabilirsiniz.

4 Comments:

At Cuma, Mart 09, 2007 10:08:00 ÖS, Anonymous Adsız Diyor...

17 yılık telekom personeli iken nakle tabi oldum dilekcemi yasa çıkmadan geri aldığım halde burda
kim sorumlu hale cevap veremiyorum
size sorarım kim suçlu herhalde hiç
cevap bulamam herhalde bana yardımcı olursanız teşekkür ederim.
personele çıktım denim dilekcem
geç bildirilmiş başmüdür beye sordum haberim yok cevabını aldım
sorumlu kim saygılar

 
At Cumartesi, Temmuz 28, 2007 12:27:00 ÖS, Anonymous Adsız Diyor...

şimdi bunu kabul edmesse yani sendikanın istetiklerini ozaman ne olacak cogu işci kişiler grev sonucunda maaş alamıyacak cogunun paraya ihdiyacı var zaden ee ozaman ne olacak

 
At Perşembe, Eylül 13, 2007 1:39:00 ÖÖ, Anonymous Adsız Diyor...

sendikacı beyler siz üyelerinizin haklarını savunacak yerde 2.tip sözleşmelilerle uğraşıyorsunuz yeni alınacak personel bizler kadar tölaranslı davranacakmı şimdi temsilcileriniz 2.tip sözleşmeli personelden yardımı hangi yüzle istiyor bu noktaya gelmesi için her halde en büyük pay siz sendika yönetiminin olmuştur ...

 
At Pazar, Kasım 04, 2007 9:57:00 ÖS, Anonymous Adsız Diyor...

21 yıldır telekomda görev yapmaktayım şu an grevdeyim.buncu çalışma hayatımda ben böyle ücret dengesizliği görmedim.Telekom yönetimi Aynı iş yerinde aynı pozisyondaki insanların maaşlarını eşitlemediği hatta çalışanları ikiye ayırarak aşrı ücret farklılığı yaratmıştır.

 

Yorum Gönder

<< Ana Sayfaya Donus