Perşembe, Ekim 25, 20070

Paul Doany Uluslararası Sendikalar Ağı’na (Global Union) Cevap Verdi                67 Yorum var... Yorum Yapmak icin Tiklayiniz

Türk Telekom Yönetim Kurulu Başkan Paul Doany, Uluslararası Sendikalar Ağı'nın (Global Union) Türk Telekom’da 10.gününe ulaşan grev konusunda gönderdiği mektuba verdiği yanıtta, yetkin ve sorumlu bir yönetimin sınırları dahilinde verilebilecek en makul teklifi vermek için ellerinden geleni yapmalarına rağmen sendikanın yapılan adil hiçbir teklifi kabul etmediğini ve grev kararı aldığını söyledi.

Haberin devamını burayı tıklayarak okuyabilirsiniz.

67 Comments:

At Cuma, Ekim 26, 2007 3:11:00 ÖS, Anonymous Adsız Diyor...

poul bey kendi maaşını acıklasın söylediklerinede pes bukadar olur diyorumben bir calışan eşiyim bize bukadar eziyet etmeye hakkı yok eşim 15yıllık yardımcı teknisyen binlira maaş alıyor kendi işiymiş gibi calışıyorbize ettiklerini fazlasıyla ceksinler ailece stres icine soktu bizi

 
At Cuma, Ekim 26, 2007 3:32:00 ÖS, Anonymous Adsız Diyor...

Açıkçası Türk Telekom greve gidilemeyecek kadar gerek ücret gerekse sosyal imkanların en iyi olduğu kurum.Ancak her sektörde olduğu gibi bizide maalesef sendikamız greve götürdü.Eğer bu hafta sorun çözülemezse evde çocuklarımız açlıktan perişan kalacak

 
At Cuma, Ekim 26, 2007 5:39:00 ÖS, Blogger Unknown Diyor...

o zaman grevin anlamı ne sen iş yerin aç üretimini yap sonra da karşıdakilerini suçla tabi bunun birinci derece sorumlusu boyalı basın olayları tek yanlı yayınlamaktadır oysa sendikanın istedigi ücretten çok sendikanın işyerinde aynı işi yapan kişilerin eşit ücret alması ve esnek çalışmanın karşısın da olması ve yeni işe alınacak işçilerin sendikalı olmasıdır bunun neresi yanlış

 
At Cuma, Ekim 26, 2007 7:52:00 ÖS, Anonymous Adsız Diyor...

iyi akşamlar.bizler 2 tip personel olarak sözleşmemiz gereği çalışıyoruz.burası bizim ekmek teknemiz.tabiki çalışacağız.ancak aralık sonuna kadar başka kurumlara gönderileceğimiz söyleniyor.acaba doğrumu?ben yönetimimizden bu konuda net bir açıklama bekliyorum.inanıyorumki 2 tipten hiç kimse başka kuruma gitmek istemez.biz alnımızın akı ile kurumumuzda çalışmak istiyoruz.lütfen yönetim kalıcı çözüm üretsin.biz 20 yıllarımızı buraya verdik.burda kalmak istiyoruzzzzzz.1.ci tip kapsam dışını bize açsınlar.GEÇELİM.

 
At Cuma, Ekim 26, 2007 7:55:00 ÖS, Anonymous Adsız Diyor...

iyi akşamlar.2.ci tipler olarak kurumda kalmak istiyoruz.yönetim bu konuda çözüm bulsun.saygılarımla.

 
At Cuma, Ekim 26, 2007 8:00:00 ÖS, Anonymous Adsız Diyor...

sayın sendika başkanı yardımcıları şube başkanları telekomda çalışırken maaşları ne idi sendikada göreve başalayınca MAAŞLARI ne kadar oldu bir bilen varmı bilenlerin dudağı uçukluyorda

 
At Cuma, Ekim 26, 2007 8:01:00 ÖS, Anonymous Adsız Diyor...

selam.grev belki haktır.ama bazı işler varki mutlaka yepılmalıdır.telekomda bunlardan biridir.şu anda 2.ci tipler sorunu çözmektedirler.peki grevden önce 2.ci tipler aralık sonuna kadar başka kuruma gidecekler.deniliyordu.acaba yönetim bu konuda ne düşünüyor.bence hiç bir 2.ci tip.başka kuruma gitmek istemez.neden gitsin yıllarını burada tüketen bizler bu kadar yıldan sonra maceraya atılmak istermiyiz.uygun şartlar oluşturulması durumunda 2.ci burada kalmak istiyor bence.bende dahil.biz kurumumuzu seviyoruz.her zaman olduğu gibi bundan sonrada canla başla çalışacağız.saygılarımla.

 
At Cuma, Ekim 26, 2007 8:49:00 ÖS, Anonymous Adsız Diyor...

sayın genel müdür,niçin hiç 4.ncü maddeden bahsetmiyor,anayasanın vermiş olduğu haklarımızı elimizden almak için çaba harcadığını niçin anlatmıyor.ya da tüm televizyonlara reklamlarımızı keseriz dediği tehtitlerini niçin açıklamıyor.bu iş iftira kampanyalarıyla yürümüyeceğini bilmiyormu.bakanın odasında biten tis'in sonradan inayetsiz yöneticiler tarafından bozulduğunu niçin açıklamıyor...

 
At Cuma, Ekim 26, 2007 11:29:00 ÖS, Anonymous Adsız Diyor...

sayın genel müdür ne yapmaya çalışıyor anlayamadım şimdiye kadar yatan tip 2ler ve tip1ler grev başlayıncamı çalışmak akıllarına geldi özelleştirme sürecinde başlamıştı çalışanları bölmek birileri vergidilimi yatıyor ikramiye alıyor ve yüksek bir maaşla kurum degiştiriyor sosyal devlet nerde kalıyor adınıda ne güzel koymuşlar kapsam dışı kapsam içinin günahı ne bizlermi çok istedik kapsam içi olmayı kanunu çıkarıyorlar çıkaranlarda bilmiyor ne kanun çıkardıklarlnı

 
At Cumartesi, Ekim 27, 2007 12:19:00 ÖÖ, Anonymous Adsız Diyor...

SENDİKACILAR ÇIKIYOR BİRSÜRÜ ŞEY SÖYLÜYORLAR HAKLILIKLARI KONUSUNDA;EĞER YALAN YANLIŞ ŞEYLER SÖYLÜYORLARSA TELEKOM YÖNETİCİLERİMİZ SİZDE ÇIKIN DOĞRULARI SÖYLEYİN..KAPALI KAPILAR ARKASINDA NE OLUP BİTTİĞİNİ SİZLER VE ALLAH BİLİYOR BİZDE ÖĞRENELİM LÜTFEN...AMA HERŞEYİİİİİ

 
At Cumartesi, Ekim 27, 2007 12:22:00 ÖÖ, Anonymous Adsız Diyor...

SAYIN TELEKOM YÖNETİCİLERİ GREVE KATILMAYANLAR..GREVE KATILANLARA LÜTFEN ÖCÜ GİBİ DAVRANMAYIN YUKARIDAN BAKMAYIN 2 GÜN SONRA YENİDEN ÇALIŞMAYA BAŞLAYINCA YÜZÜMÜZE NASIL BAKACAKSINIZ..KİŞİLERİ TANIMAK İSTERSENİZ ONLARA GÜÇ VERİN..GÜÇLÜ OLMAK İSTİYORSANIZ KARŞINIZDAKİLERİ GÜÇLENDİRİN..

 
At Cumartesi, Ekim 27, 2007 3:26:00 ÖÖ, Anonymous Adsız Diyor...

Bir noktaya dikkat çekeceğim müsadenizle. Şirketteki müdürlerin pek çoğu 2.ci tip ve bu kişilerin bazıları devletçi geleneği sürdürmeye çalışıyorlar, değişime direniyorlar. Özel sektör kafası yok adamlarda. Oger üst katmanda temizlik yaptı ama orta düzey yöneticilere inmedi bu temizlik. Bu insanların yerine dinamik ve yetenekli yeni yöneticiler alınmalı yahut, şirketten layık birileri getirilmeli. Üstelik bu insanlar egolarını tatmin etmek için işyerindeki diğer insanların barışını ve huzurunu da bozuyorlar, çalışkan insanlara destek değil köstek oluyorlar. Kendileri de yatıyorlar tabiri caizse.
Bence bu şahısların bir an önce havuza gönderilmesi lazım
Bunların dışında kalan tip 2 lerin kalmasında bir mahsur yok. Özveri ile çalışan herkesin emeğine ve tecrübesine saygı duymak lazım.

 
At Cumartesi, Ekim 27, 2007 8:39:00 ÖÖ, Anonymous Adsız Diyor...

NE OLUYOR BU TİP2LERE HİÇ TATMADIM AMA BU ÇANAK YALAMAK BU KADARMI GÜZEL, YOKSA OGER BİLMEDİĞİMŞİZ YENİ KEMİKLERMİ ATTI MAAŞIMIZ KADAR MESAİ ALACAKSINIZ ONU BİLİYORUZ AMA BAŞKA BİR ŞEY VARMI ONU ÇÖZEMEDİK BU MİLLİYETÇİLİKTİR KAFAM KARIŞTI KLASİK SEBEBLERİN DIŞINDA KESİN BİR ŞEY VAR.EMİNİM TATLI PARA, GİDECEĞİNİZ YERDE ZURNANIN SON DELİĞİ OLMA, ÇOK BÜYÜK EMEKLİLİK PARASI, SALTANAT KESİNLİKLE OLMAZ BU GAYRETİN ARKASINDA BİZİM BİLMEDİĞİMİZ BİR ŞEY VAR. BRE GAFİLLER BİLMEZMİSİNİZ BU HÜKÜMETİN KAÇ YILLIK PLANI BU BANKA SOYGUNCUSUNUN ÜÇ GÜNLÜK SALTANATI TATLI GELİRMİŞ ONLARA BENZEDİNİZ.
NOT BAZI ARKADAŞLAR ÇIKIPTA BABA SULTANLIK YAPMASIN YARIN YÜZ YÜZE BAKACAZ FALAN FİLAN ZATEN YÜZ YÜZE BAKIYORUZ.

 
At Cumartesi, Ekim 27, 2007 12:35:00 ÖS, Anonymous Adsız Diyor...

Cumartesi, Ekim 27, 2007 8:39:00 AM yorum yapan her ne ise lafım sana..o lafları sana iade ediyorum...yorumlarını yapıcı ve edep sınırları içerisnde yaz

 
At Cumartesi, Ekim 27, 2007 7:05:00 ÖS, Anonymous Adsız Diyor...

2.tipim, daha öncede yatmıyor çalışıyordum.Bazı işçilerin açıklamalarını okudukça daha fazla çalışasım geliyor ve çalışıyorum.
Ekmeğini yediğim kuruma ihanetmi edeyim kardeşim senmi veriyorsun benim maaşımı.İTİRAZINMI VAR ÇA LI ŞA CA ĞIIIMMM.!!!!!!!!!!

 
At Cumartesi, Ekim 27, 2007 11:47:00 ÖS, Anonymous Adsız Diyor...

Telekomun özelleşmesi yıllardan sonra ciddileşince ne yalan söyleyeyim içim burkulmasına rağmen sevindim. Telekomdaki sosyal yaşantıya, köhneleşmiş eski bürokrat yapıya baktığımda insanların derin sosyal uçurumlarını gördüğümde, üst düzey yöneticilerin çağdaşlıktan uzak günü kurtarma politikaları. İşçiyle bu kesimin arasındakilerin tembellikle son elli yılın köşeyi dönme felsefesiyle bu aralıkta kimlik bulma çabalarını gördüm. İşçi arkadaşlarında geldikleri ortama nazaran arpa boyu yol kaddetmediklerini, kimisinin hala atm lerden paralarını çekemediklerini kimi parayla veya torpille aldıkları diplomaların bile kendilerini dünya gerçeklerinde bir adım ilerletmediğine şahit oldum. Ev ve araba sahibi olmalarına rağmen köylülük şuurundan kurtulamadıklarını,feodal yapıdan sıyrılamadıklarına şahit oldum. Küçük fasit çevrelerine taşamadıklarına şahit oldum. Bir üstteki memur ve alt düzey yöneticiler ise devletin diğer kurumlarındaki emsallerinden ayrı yönetim sarhoşluğuna rağmen tekel olan ve her şeye nazaran her yıl kar eden bir kurumda olmanın rahatlığı ile siyasi dayı bulamazlarsa ne mesleklerinde nede bulundukları sosyal sınıflarında atlama yapamadıklarını gördüm. Bütün bu olumsuzluklara tüm çalışanları sokmanın doğru olmadığını görmeme rağmen azınlıkta kalmaları Türkiye gerçekleri ile aynı oranda olduğu için özelleşme beni çok rahatsız etmedi. Dünyadaki emperyalizmin yönetenlerini, ülkemiz üzerindeki çirkin emellerini ve buradaki maşalarını az çok bildiğimden. Devletimizin bu güzide, tekel kuruluşunu kurdun önüne atılacağını hiç düşünmedim. Yanılmışım en azından kablolu yanından örnek alınır diye düşünmüştüm adamların alındığından bu günü kadar kuruş masraf etmeden nasıl mevcut sistemden para kazandıklarını biliyorlar sandım. Yani şu güne kadar işimle ilgili tasaya düşmeme rağmen idealist düşündüm. Duygularımın tamamı kitap olur, emekliliği Allah nasip ederse onu da yapacağım. Şimdi halledilmesi gereken önemli bir konu var. Grevin kuralları konmamış bir tarafta değişik fikir yelpazesi diğer tarafta belden aşağı vuran bir boksör. Yeni işverenimiz en azında kaliteyi sınavla belirler diye düşünmüştüm ama bu güne kadar sapla samanı ayıramadığı gibi insanları kabzimallar gibi ayırmakta. Diğer tarafta sendika ulaşılamaz bir armada siyasetle sendikacılık, diktatörlük,feodal yapı ve bilinçsizlik bir arada. Sendika işverenin tip 2lere havuza gidişindeki panikten verdiği imtiyazları gerçekçi sandı. İşverenin adaletini sınayacağına adaletsizliğe sahiplendi. Ogerin arkasındakileri göremediği gibi pazarlıktaki satrancıda zora soktu.
Devamı var.

 
At Pazar, Ekim 28, 2007 1:09:00 ÖÖ, Anonymous Adsız Diyor...

tip 2 personeli zaten kafasına göre çalışıyolar adamlar yılbaşında gitcekleri için öenmsemiyolar bunun için bi çare düşünüyo musunuz?

 
At Pazar, Ekim 28, 2007 2:07:00 ÖÖ, Anonymous Adsız Diyor...

Sn.Oger Yönetimi umuyorum ki sizlerde bu sayfaları okuyorsunuz en azından fikir sahibi olmak adına,marifetinizle gurur duyduğunuzu sanmıyorum.yıllardır bu kurumun varlığında emeği geçen insanlar,kardeş insanlar bir tutumunuzla ne hale geldi nerede ise düşman oldular birbirlerine,insanları sınıflandırdınız önce sonra karşı karşıya getirdiniz.Sizlere sorarım vicdanınız rahatmı.

 
At Pazar, Ekim 28, 2007 2:15:00 ÖÖ, Anonymous Adsız Diyor...

Sizlerle buradan telekomun yarınlarını paylaşmayı çok isterdim bilgi alışverişi teknolojik paylaşım içinde olmayı çok isterdim,ama malesef kaosa sürüklenmiş insanların haberini paylaşıyoruz,kazanan ama kazancından haklı payını alamayan insanlardan söz ediyoruz,ya arada gününü gün edenlere ne demeli fırsatçımı acaba yok yok bence ağır olur bu yakıştırma,biz emekçiyiz emeğe saygılıyız emeği hiçe sayanlara olmasada.onlarda işverene yakın olmak için bir emek sarfetmiyormu sonuçta,ben emeğe saygilıyım emeğe.

 
At Pazar, Ekim 28, 2007 11:45:00 ÖÖ, Anonymous Adsız Diyor...

SAYIN ÇALIŞANLAR....

2000 Yılından önce sorumluluğu alan.,Teftiş yiyen cezalandırılan fakat parayı görmeyen personelin konumunu anlatmaktan kaçınanlar kimlerdi .O zamanlar parayı götüren ben bilmem işim 1 bardak çay diyen insanlarda kimdi.
Ayrıca kapsam dışını dar tutmaya çalışan kimlerdi.Son iki yıldır ifp olarak gönderilenlerin arkasından davul çalıp oynayan buranın sahibi bizleriz diyenler kimlerdi hatırlayın.Daha 30 gün önce grev hayatta olmaz nasıl olsa hesabı ile yarına umutla bakılırken ekmek yenilen umutla işe gelip giderken bu gün kapıda burda grev var para pul yatmıyor diyerek müşteriye 100 km ilerde ili adres gösteren kimler.(PTT ve Bayide aynı işlem yapılabiliyorken)
Lütfen bu soruların cevabını bilen birisi varsa öğrenmek istiyoruz.

 
At Pazar, Ekim 28, 2007 4:13:00 ÖS, Anonymous Adsız Diyor...

eyy paul dony..
diyorsunki �al�anlar piyasa �artlar�na g�re %59 daha fazla maa� al�yorlar.. sen hangi piyasadan bahsediyorsun h�. ne piyasas�.. hangi piyasay� k�yasl�yorsun.. ben 17 senedir �al�yorum bu kurumda ve 1.100 ytl maa� al�yorum.. eger bunuda �ok g�r�yorsan al�n sadakam olsun ba�ta buray� size satan h�k�met olmak �zere hepinize...ama sana �unu s�yleyim ge�mi�te yapt�n�z �e�itli ingiliz oyunlar�nla bizi bu yoldan d�nd�remeyeceksiniz..hakl�y�z.. kazanaca�z..

 
At Pazar, Ekim 28, 2007 7:38:00 ÖS, Anonymous Adsız Diyor...

web sitesini turk telekom sikayet ettigi icin kapatildi. tersini soyleyebilir misiniz.

 
At Pazar, Ekim 28, 2007 8:28:00 ÖS, Anonymous Adsız Diyor...

Sayın Paul Doany şurda aralığa çok az bir süre kaldı. Acaba 2.ci tipler hakkında bir açıklama yapar mısınız? Böyle havuz stresi ile yaşamak insanı yıpratıyor. 2.ci tip personel yararlılığını grev sürecinde ispatlamıştır. Yıllardır alıştığımız kurumumuzdan ayrılıp bilmediğimiz bir kuruma gitmek istemiyoruz

 
At Pazar, Ekim 28, 2007 9:18:00 ÖS, Blogger Şamil Diyor...

SAYIN ALİ AKCAN SEN BU İNSANLARI VE YENİ ALINANLARI SENDİKALI YAPMAKTA EĞER KARARLI OLSAYDINIZ 2 TİPTEN 1 TİPE GEÇMEK İSTEYEN VE ONLARCA DİLEKÇE VERENLER VARDI NEDEN ONLARIN TAKİPÇİSİ OLMADIN SENDİKACILIK GÜNÜ GÜNLÜK POLİTİKALARLA GEÇİRMEK DEĞİL MEDYATİK SENDİKACILIKTA DEĞİL EĞER GERÇEK SENDİKACILIK YAPMAK İSTESEYDİNİZ 2 TİPLER L TİPE GEÇMEK İSTEDİKLERİNDE VERDİKLERİ DİLEKÇELERİN TAKİPÇİSİ OLURDUNUZ BU ULUSLAR ARASI KÜRESEL GÜCE KARŞI TAVANIN GÜCÜNÜ GÖSTERİRDİNİZ SAMMİMİYETTEN UZAK İNSANLARI MAĞDUR EDEN HELE HELE 399 OLUP 2 TİPİ İMZALAYANLAR GİTTİKLERİ KURUMLARDA ŞU AN AÇTIRLAR PERİŞANDIRLAR SEFİLDİRLER DİYECEKSİNİZ 1 TİPE GEÇSEYDİLER İŞTE DİLEKÇE VERENLER NEDEN GEÇİRİLMEDİ NERDEYDİNİZ DUYMADINIZMI HANİ BİRZAMANLAR ÖZELLEŞTİRİLMESİNİN BİR SAKINCASI YOKTU SİZ ÇALIŞIP HAKKINIZI ALACAKTINIZ NE OLDU ALACAĞINIZ HAK GALİBA BATILMI OLDU ŞİMDİ KALKIP ŞUNU YAPACAĞIZ BUNU YAPACAĞIZ BUNLAR AFAKİ LAFLAR SEN TOK KARNINA DEVRANINI SÜRMEYE BAK

 
At Pazar, Ekim 28, 2007 9:48:00 ÖS, Anonymous Adsız Diyor...

sayın genel müdür kendi ağzıylada itiraf ediyor yasa greve katılmayan sendikalı işçilerden bahsediyor tip 2 personel de tabii olduğu işin haricinde suç işleyerek iş yapıyor biz bunlar da yanlış diyoruz ve hukuçuları göreve davet ediyorum

 
At Pazar, Ekim 28, 2007 10:01:00 ÖS, Blogger ruzg Diyor...

MERHABA Burada heralde TELEKOM ÇALISANI OLARAKA DİKKATE ALINIRIM SİZLERİN O NACİZANE DÜŞÜNCELEARİNİZ KARSISINDA Bİ İKİ CÜMLE ETME GEREGİ BANADA DÜŞTÜ DAHA DOĞRUSU GERCEKLERİ SÖYLEME İHTİYACI HİSSETTİM...16 YILDIR TELEKOMDA CALISIYORUM. VE SONUNDA "GREV " i de GÖRDÜM VE MAĞDUR DURUMDAYIM ÖDEMELERİM GELDİ TAKSİTLERİM GELDİ ÖDEYEMEDİM BİZİ BU DURUMA HABERİŞ SENDİKASININ DÜŞÜRECEGİNİ COK İYİ BİLİYORDUM ALİ AKCAN BÖLGE YE GELDİGİNDE Bİ KONUSMASINDA AYNEN SÖYLE DEDİ GREVE HAZIR OLUN DAHA TELEKOM İLE SÖZLEŞMEYE OTURMAMIŞ Bİ SENDİKA ERKENDEN BUNU SÖYLEME İHTİYACI HİSSETTİYSE NEDEN VE NİÇİN EVET,, NEDEN VE NİÇİN i BEN BULDUM BANA ZAM ALACAGINI SÖYLÜYOR BEN BİR AY CALIŞMASAM ALACAGIM ZAMIN Bİ ANLAMI KALMIYOR.DİKKAT EDİN DEGERLİ TELEKOM CALISANLARI TELEKOM YÖNETİMİ İLE ANLASAN SENDİKA,,, BU YILI ZARAR GÖSTEREN TELEKOM YÖNETİCİLERİ
HEM DEVLETDEN VERGİ KACIRACAK HEMDE İŞİNE GELEN PERSONELİ BIRAKACAK GELMEYENİ TAZMİNATI VERİLİP GÖNDERİLECEK (YANİ HAKKINDA RAPOR TUTULUP İŞİNDEN ATILACAK EN BASİT Bİ KONUDAN)VE PERSONEL AZALTIMINA DEVAM EDECEKLER VE TELEKOMİKİ TARAFLI KAZANACAK HEM SENDİKA İSTEDİGİNİ ALMIŞ OLUCAK(sendikanın istedigi kapsam dısına sendikalı üye alınmasın) BU ARADA OLAN BİZİM GİBİ SENDİKA BİZİ KORUR DİYENLERE OLACAK GARİBAN EMEKCİLERE.. SÖYLE AKLINIZDA Bİ CANLADIRIN VE GERİSİNİ SİZE BIRAKIYORUM FAZLA SÖZE GEREK VARMI

 
At Pazar, Ekim 28, 2007 10:09:00 ÖS, Anonymous Adsız Diyor...

MERHABA Burada heralde TELEKOM ÇALISANI OLARAKA DİKKATE ALINIRIM SİZLERİN O NACİZANE DÜŞÜNCELEARİNİZ KARSISINDA Bİ İKİ CÜMLE ETME GEREGİ BANADA DÜŞTÜ DAHA DOĞRUSU GERCEKLERİ SÖYLEME İHTİYACI HİSSETTİM...16 YILDIR TELEKOMDA CALISIYORUM. VE SONUNDA "GREV " i de GÖRDÜM VE MAĞDUR DURUMDAYIM ÖDEMELERİM GELDİ TAKSİTLERİM GELDİ ÖDEYEMEDİM BİZİ BU DURUMA HABERİŞ SENDİKASININ DÜŞÜRECEGİNİ COK İYİ BİLİYORDUM ALİ AKCAN BÖLGE YE GELDİGİNDE Bİ KONUSMASINDA AYNEN SÖYLE DEDİ GREVE HAZIR OLUN DAHA TELEKOM İLE SÖZLEŞMEYE OTURMAMIŞ Bİ SENDİKA ERKENDEN BUNU SÖYLEME İHTİYACI HİSSETTİYSE NEDEN VE NİÇİN EVET,, NEDEN VE NİÇİN i BEN BULDUM BANA ZAM ALACAGINI SÖYLÜYOR BEN BİR AY CALIŞMASAM ALACAGIM ZAMIN Bİ ANLAMI KALMIYOR.DİKKAT EDİN DEGERLİ TELEKOM CALISANLARI TELEKOM YÖNETİMİ İLE ANLASAN SENDİKA,,, BU YILI ZARAR GÖSTEREN TELEKOM YÖNETİCİLERİ
HEM DEVLETDEN VERGİ KACIRACAK HEMDE İŞİNE GELEN PERSONELİ BIRAKACAK GELMEYENİ TAZMİNATI VERİLİP GÖNDERİLECEK (YANİ HAKKINDA RAPOR TUTULUP İŞİNDEN ATILACAK EN BASİT Bİ KONUDAN)VE PERSONEL AZALTIMINA DEVAM EDECEKLER VE TELEKOM İKİ TARAFLI KAZANACAK HEM SENDİKA İSTEDİGİNİ ALMIŞ OLUCAK(sendikanın istedigi kapsam dısına sendikalı üye alınmasın) BU ARADA OLAN BİZİM GİBİ SENDİKA BİZİ KORUR DİYENLERE OLACAK GARİBAN EMEKCİLERE.. SÖYLE AKLINIZDA Bİ CANLADIRIN VE GERİSİNİ SİZE BIRAKIYORUM FAZLA SÖZE GEREK VARMI

 
At Pazar, Ekim 28, 2007 10:23:00 ÖS, Anonymous Adsız Diyor...

sy paul dony eşim bu işe 25yılını verdi 1.100 yt maaş alıyor bugün işe giren 1 ay sonra 1,500yt maaş alıyor insanları neden kandırıyosunuzki ama sizin sucunuz yok sizin elinize fırsatı verende suç sizve herkesbilsinki yolumuzdan dönmeyeceğiz o bilmeden yorum yapanlara soruyorum ev telefonuna ne kadar geliyo bizim halkımıza herşey haktır birkere alo desin 20milyon ödesin öte yandanda alın terinle lağım kanallarının icinde farelerle arıza gideripte saatler sonra çıkıpta 1 kilo ayran icenin hakkında bilmeden yorum yazanlaradır sözüm bırde doun paula ya ben işte bu şekılde para kazanan ve ekmeğimiz için direnen bir işçinin eşiyim tüm grevde olan telekom personelini bir türk kadını olarak aç kalsak dahi sonuna kadar destekliyoruz bize uzanan eller utansın

 
At Pazartesi, Ekim 29, 2007 6:56:00 ÖÖ, Anonymous Adsız Diyor...

sayın sendika başkanı yardımcıları şube başkanları telekomda çalışırken maaşları ne idi sendikada göreve başalayınca MAAŞLARI ne kadar oldu bir bilen varmı bilenlerin dudağı uçukluyorda

 
At Pazartesi, Ekim 29, 2007 12:21:00 ÖS, Anonymous Adsız Diyor...

BEYLER,
BİZ TELEKOM ÇALIŞANLARIYIZ.
TİP-1,TİP-2 VE KAPSAM DIŞI İÇİ FARK ETMEZ.
BİZLER ÇALIŞANIZ, GENEL MÜDÜRÜN MAAŞI HİÇ KİMSEYİ İLGELENDİRMEZ. BURASI ÖZEL SEKTÖR, ATAMALARI KENDİ YAPAR,
KAR ETMEK ,İÇİN YENİ STRATEJ, GELİŞTİRİR PERSONEL FAZLA İSE KENDİ KARAR VERİR.
BEGENMEYEN DE SİMENS E ARÇELİK E NETAŞ A GİDER . HERKES ÇALIŞMALI KİMSE KİMSEYİ ENGELLEMEMELİ BASKI KURMAMALI BİLEK GÜREŞTİRMEMELİ,
BURASI SAG DUYULU ÇALIŞANLARIYLA GÜÇLÜ OLUR.
GREV ELBET BİR GÜN BİTER İNSANLAR YÜZ YÜZE BAKACAK .ÖFKEYİ BIRAKIN,
YASADA -KİMLER- GREVE GİDER. KİMLER ÇALIŞIR. AÇIK AÇIK BELLİ,
-GREVE GİDEN- GİTMEYENE SAYGI DUYMALI
TELEKOM SADECE GREVE GİDENLERİN EKMEK KAPISI DEGİL.TELEKOM TÜM ÇALIŞANLARIN EKMEK KAPISIDIR.
SELAMLAR...

 
At Pazartesi, Ekim 29, 2007 1:23:00 ÖS, Anonymous Adsız Diyor...

Cumartesi, Ekim 27, 2007 11:47:00 PM tarihinde yazan arkadaş. Gerçekten muhteşem betimlemişsin telekomu. Daha iyi anlatılamazdı.

 
At Pazartesi, Ekim 29, 2007 2:06:00 ÖS, Anonymous Adsız Diyor...

sayın Donaty sadece reklam yapmakla
Türkiyenin telekomikasyon devi olunmaz bunu eylemlerinizlede personelinize göstermeniz gerekir.

 
At Pazartesi, Ekim 29, 2007 7:00:00 ÖS, Anonymous Adsız Diyor...

Ya arkadaşlar artık sendika bir açıklama yapsın her kes ruhi bunalıma girdi ne olacaksa olsun belirsizlik mahvediyor insanı yani yeni işe başlayacak olandan banane kerdeşim o işe başladığı zaman ilglenin şimdi ben aidat ödüyorum işe yeni başlayacak olan deyil hovardalığı bırakıp önce çalışanın hakları ile ilgilenin arkadaş işe yeni gireceğin hakkı için çalışanı mağdur etmeye hiç kimsenin hakkı yok eyer böyle bir durum varsa hakkımı sendika yönticilerine haram ediyorum son gün gece sayın bakan tamam anlaşıdı diyor ve işler tekrar karışıyor artık bıktım ya yeter yani şu an arasalar ve çalış deseler gidip çalışmaya başlayacağım bu ne biçim sendika anlayışı elle tutulur bir şeyler anlatmalı sendika şahsen ben şu an ne İÇİN Greve gittiğimi bilmiyorum 16 Ekimde de ne söyleniyordu ise 29 Ekimde de aynı şeyler söyleniyor doyurucu bir açıklama yok saygılar

 
At Pazartesi, Ekim 29, 2007 7:01:00 ÖS, Anonymous Adsız Diyor...

İSİMSİZ KAPSAM İÇİ TELEKOMCU
Ya arkadaşlar artık sendika bir açıklama yapsın her kes ruhi bunalıma girdi ne olacaksa olsun belirsizlik mahvediyor insanı yani yeni işe başlayacak olandan banane kerdeşim o işe başladığı zaman ilglenin şimdi ben aidat ödüyorum işe yeni başlayacak olan deyil hovardalığı bırakıp önce çalışanın hakları ile ilgilenin arkadaş işe yeni gireceğin hakkı için çalışanı mağdur etmeye hiç kimsenin hakkı yok eyer böyle bir durum varsa hakkımı sendika yönticilerine haram ediyorum son gün gece sayın bakan tamam anlaşıdı diyor ve işler tekrar karışıyor artık bıktım ya yeter yani şu an arasalar ve çalış deseler gidip çalışmaya başlayacağım bu ne biçim sendika anlayışı elle tutulur bir şeyler anlatmalı sendika şahsen ben şu an ne İÇİN Greve gittiğimi bilmiyorum 16 Ekimde de ne söyleniyordu ise 29 Ekimde de aynı şeyler söyleniyor doyurucu bir açıklama yok saygılar

 
At Pazartesi, Ekim 29, 2007 8:26:00 ÖS, Anonymous Adsız Diyor...

sadece bir sorum var, şu anda telekomda grev yapan insanlar size soruyorum. bu aralar boş vaktiniz vardır, dışarı çıkın ve insanların asgari ücret için nasıl ter döktüklerini görün. geçtiğimiz yaz bayağı sıcaktı, ve insanlar asgari ücret için bu sıcak havalarda bile inşaatta çalıştı. geceleri siz yataklarınızda yatarken sokakları temizleyen birileri var. bunlar milyarlar almıyor. grevde olan 25 bin kişinin yerine şimdi eleman alınsa 1 milyon başvuru olur. üstelik sizlerin aldığı maaşın yarısına. yaptığınız iş çok mu nitelikli bir iş. doktorsunuzda açık kalp ameliyatına mı giriyosunuz. kaç ay maaş almadan dayanacaksınız? gidin gidebildiğiniz kadar bakalım. ama sendikanız işçi alımlarını kontrol edeyim kendi adamlarımı işe alayım diye bakalım kaç aile perişan olacak. kimin için grev yaptığınızı bi daha düşünün.

 
At Pazartesi, Ekim 29, 2007 11:05:00 ÖS, Anonymous Adsız Diyor...

Cumartesi, Ekim 27, 2007 11:47:00 PM yazının devamı
On yıllık planın son sayfalarında, tip 1-2 ve kapsam içi lerin durumlarına baktığımızda. Yönetim kurulu dışında çaycıya kadar, yönetim kadrosu siyasi tercih olduğu için eleştiri en azından maddi yönü beni ilgilendirmez. Diğer kişilerin ücretlerinin gerçekten Türkiye şartlarında yüksek gelişmiş ülkeler ve kurum mantalitesi açısından düşük olduğunu söyleyebiliriz. Mevcut siyasi iktidarın kaynak bulma ve iktidarlarını idame eddirme çabaları özelleşmenin popüler kurumu telekomu harcamalarına sebep olmuştur oysa onbeş yıllık bir ileri görüşlülük, hem hükümete istihdam hemde özelleştirme bedelinin üç dört misli gelir getirebilirdi. Bunun dışındaki kurumların hantal yapısını kaldırma ve çağdaş yapıya ayak uydurma hem sosyal hemde ekonomik açıdan pek taraftar bulmaz.
Tip 2 diye sınıflandırılan personelin aslında orta seviye yöneticiden şebekelerde çalışan teknisyenlere kadar geniş bir yelpazedir. Devlet güvencesiyle rahat hareket ettikleri en azından iş garantileri olduğu için telekomun yapılanmasında ellerini taşın altına sokmadıklarını görüyoruz. Ülkemizin içinde bulunduğu durum da devlet garantisinin yabana atılması düşünülemez, bu garanti her ne kadar kaliteyi düşürse de. bu arkadaşlara grev yönünden bakarsak. Bir kere devletin hangi kurumuna gitseler buradaki maaş ve ikramiyeyi alamayacakları gibi kendilerine körü körüne saygı gösterecek çok sayıda kapsam içi personelde bulamayacaklardır. Maddi manevi kayıplarının büyük olmasına rağmen grevde bu arkadaşlardan özveri beklemek, güçlünün ayakta kaldığı menfaatlerin ön planda olduğu dünyada akılcı olmaz. Mantıklı baktığımızda bu arkadaşların yönetimle işçi arasında kalmanın psikolojisiyle taraf olmaları normaldir.münferit hadiselere rağmen bu arkadaşların pek seçenekleri yoktur. Grevin uzamasıyla yönetimden gelen baskıyla yaptıkları icraatlardan ötürü işçilerin istem dışı saldırıların ada maruz kalacaklardır.
Tip 1 diye tabir edilen arkadaşlar için fazla söylenecek bir şey yoktur. İyi yetişmiş genç beyinler dışında çoğunluk emekli olurken üç beş kuruş fazla almanın hesabıyla emekli eğitim çavuşu gibi davranmaktadırlar.
Asıl büyük gruba gelirsek iş bayağı karışıktır.maalesef bende hayatın garip tecellisi sayesinde kerhen bu gurubun içerisine 2001 yılında hükümlü personel olarak girdim. Özelleşmedeki duygularıma başta kısaca değindim buradaki personel çok çeşitli özellikler arz eder.
Devamı var.

 
At Salı, Ekim 30, 2007 11:19:00 ÖÖ, Anonymous Adsız Diyor...

TÜRKİYE SAVAŞ HAZIRLIĞI YAPARKEN GREV YAPMAK NE TELEKOMA YAKIŞIYOR NEDE HABERİŞ SENDİKASINA. TELEKOM ÇALIŞANLARI OLARAK UTANIYORUZ.

 
At Salı, Ekim 30, 2007 1:07:00 ÖS, Anonymous Adsız Diyor...

Sayın arkadaşlarım
Şunu unutmayın burası devlet kurumu değil.Toplu sözleşme imzalanmadan hepinizin borca girmesini anlayabilmiş değilim.Sendika ağaları sanırım sizi bu konuda uyarmadılar.İlk defa şirket ile sözleşme ,imzalanacak dikkatli olun demedilerse sorun sendikada sanırım.Ayrıca şirket adamın istediğini yapar 2.tipleri kamuya istediği zaman gönderdiği zaman neden kimse tepki göstermedi.Gidenlerin arkasından sevinildi.Biz başta kaybettik bu savaşı bu saatten sonra yapılabilecek bence çok şeyde kalmadı.

 
At Salı, Ekim 30, 2007 5:24:00 ÖS, Anonymous Adsız Diyor...

Sevgili arkadaşlar
Burada birbirimizi suçlayacağımıza ve birbirimize diş bileyeceğimize sendikaya hesap soralım.Sendika ağalarının keyfi yerindedir.Onların tuzu kuru.Olan çalışana oluyor.Sn.Ali AKÇAN inat edip üye sayısını artırmaya ve saltanatını devam ettirmeye çalışacağına yönetimle anlaşmaya çalışsın

 
At Salı, Ekim 30, 2007 5:51:00 ÖS, Anonymous Adsız Diyor...

Sevgili arkadaşlar
Sn.Genel Müdürün veya üst yönetimin aldığı maaşlar bizleri ilgilendirmez.Bu yönetim kurulunun takdiridir.Siz kendi aldığınıza bakın.ve aldığınız parayı hak edip etmediğinize bakın .Benim Müdürlüğümde çalışan bir işci arkadaşımın bordrosunda ele geçen 1.200 YTL.
Buna ikramiye vb diğer ilaveleri de ekleyin bakalım maaş ne kadar olacak.Yanlış anlaşılmasın arkadaşımı küçümsemiyorum ama bu arkadaşım ilkokul mezunu.Ben ünv.bitirdim aramızdaki ücret farkını söylemeye utanıyorum.Benim yığınla sorumluluğum var ama bu ve bunun gibi arkadaşların hiçbir sorumluluğu yok.Bilmiyorum anlamıyorum dediği zaman onun işini de ben yapıyorum.Ama para alırken maşallah hemen anlayışları geliyor.Siz şirketin kalifiye olmayan kişilere verdiği bu ücretleri öpüp başınıza koyun.Bu arkadaşlara 20 Lira gündelikle pamuk bile toplatmazlar dışarıda..
Sayın sendika yöneticileri anlaşmazlık maddelerini neden kamuoyuyla paylaşmıyorlar. Aldığımız duyumlara göre ücret konusu çözülmüş ama yeni işe girecek personel sendikalı olsun istiyorlarmış.Sendika önce şu anki problemi çözsün millet açlıktan ağlıyacak yakında.
Bu arkadaşların parasını ödemeye sendikanın gücü yetmez.Eğer öderlerse de sendika ağalarına para kalmaz.

 
At Salı, Ekim 30, 2007 9:31:00 ÖS, Anonymous Adsız Diyor...

devamı var şeklinde uzun yazılar yazan arkadaş. Devamını bekliyoruz. Gerçekten çok açık seçik yazıyorsun.
Çok uzun yıllar yaprağın bile kıpırdamadığı bu köhne kurumda, son zamanlarda üst üste değişiklikler oluyor.
Ne varki ben bu grevin sonunu iyi görmüyorum. Milletin kredi borçları birikti, gün geçtikçe daha çok sıkışacaklar. Şirket ise vaziyeti idare etmeye çalışıyor. Aslına bakarsanız telekomun imajı zaten yerlerde sürünüyordu. Özelleşmeden sonra da düzelmedi bu durum. Yani grev dolayısı ile iyice bozulan hizmet, çok dikkat çekmiyor. Şirket yönetimi er meydanına çıkmıyor, yukardan satranç oynamaya çalışıyorlar. amaçları da belli. Karı maksimize etmek. Tabi bu amaç dahilinde, şirketin iç dinamiklerini bozuyorlar. O kadar yüksek maaşa transfer edilen danışmanlarsa böyle 3 5 kuruşun hesabını yapıyorlar. Ama bütünü görmekten acizler.
2.ci tip personel, aralık ayını korku ile beklerken bu grev onlara ilaç gibi geldi. Şimdi yüzleri parlıyor. Hatta 3 sene falan kalabileceklerine inanmaya başladılar. Dün bir mail geldi cefakar 1.ci ve 2.ci tip personeli bu zor günlerde gösterdiği başarıdan ötürü kutlarız ve nice yıllar beraber çalışmak umuduyla gibisinen. Bu mailin altına imza atan, aralıkta 2.ci tipleri gönderileceğini söyleyen Paul Doaney ama şimdi rüzgar başka yöne esiyor tabi. Ne var ki ben grevden sonra havuz operasyonlarının yeniden başlayacağına kesin gözüyle bakıyorum. Zira, nasıl 26000 kişinin yokluğu güç bela da olsa telafi edilebildiyse, 8000 kişinin yokluğu haydi haydi telafi edilebilir. Dolayısı ile 2.ci tip personel hiç hayal kurmasın, parça parça gönderilecekler grev bittikten sonra. Açıkçası kendi arzunuzla gitmek varken kovulmayı beklemeniz midemi bulandırıyor. Bu arada şubatta süresi dolacak 1.ci tip personelin bazılarının emekli edileceği söyleniyor. Bunlar zaten tuzu kuru kişiler. Genç 1.ci tiplerde ise istifa ve çözülmeler başladı.Yeni alınan 800 mühendisten, 100 tanesi gelmedi. Şartları ve maaşı beğenmediler. Bu tabi şirket açısından bir skandal. Üstelik işbaşı yapan personel bi kaç seneye ciddi bir zam bekliyorlar. Eğer oger bunu yapmazsa, onlarda da ciddi çözülmeler olacaktır önümüzdeki yıllarda.
Kapsamiçi personelden ise emeklisi dolanların 2.ci tiplerin ardından gönderileceği konuşuluyor.
Anlaşılan şirket kimseye kalmayacak. Zaten şu an bi başıbozukluk var, kim ne yapıyor, ne oluyor belli değil. Herşey belirsizlik içinde yüzüyor.

 
At Çarşamba, Ekim 31, 2007 1:15:00 ÖÖ, Anonymous Adsız Diyor...

Cumartesi, Ekim 27, 2007 8:39:00 AM

yazan vatandaş,senin gibi adamların ne yüzüne bakacağım,sen böyle konuş bakalım.Allah bütün ülkeyi, cahil cüheladan korusun.İnadına iki katı inadına sonsürat çalışıyorum.Varmı diyeceğin.Şirket deseki gel işler kaldı gecede çalış para bile istemeden inadına çalışacağım.
Senin yüzüne şeytan baksın.

 
At Çarşamba, Ekim 31, 2007 9:36:00 ÖÖ, Anonymous Adsız Diyor...

Devamı var.3
Gelelim kapsam içi arkadaşlara ve sendikaya. İlk önce içimden geçen temennimi söyleyeyim ben bu sendikadan şunu beklerdim, gerçi eşyanın tabiatına aykırı ama doğru kutsaldır. Bir kere burada çalışan arkadaşların 100/ 90 ının emekliliğine 1ila 5 yıl kalmış bu arkadaşlarda iyi veya kötü türk telekomun buraya gelmesinde bir payı olmuş mu evet. Geriye kalan arkadaşlarda buranın çatısını oluştururlardı. Hem tecrübeleriyle hemde okullarda okutulmayan bilgileriyle. Zaten aramızda oluşan bu husumetten sonra emekliliği dolan hiç kimse burada kalmak istemez tip 1-2 lerden başka onların tasarufuda bizi ilgilendirmez. Buradaki yazıları okuyorum da hala hakaret ve aşağılama peşindeler, neyse onlara da geleceğim. Sendika bu istekle otursaydı masaya işçiyi refüze etmek isteyen oger arkasındaki yönetim tasarıya makul yanaşabilirdi olmazsa o zaman grevde daha rahat olurdu. İkinci gerçek şu bir kere hükümet ve oger ne olursa olsun hatta balık kavağa bile çıksa bir daha bu sendikayla 2009 da masaya oturmak istemiyor ve kesinlikle oturmayacak ama legal ama illegal, arkadaşlar belki kızacak ama maalesef para kimdeyse o haklıdır. Önceki yazılarımda hem tipçi arkadaşların hemde kapsam içi arkadaşların işe bakış açılarını anlatmaya çalıştım. Burada tüm işçileri art niyetli göremeyeceğimiz gibi tüm kapsam dışılarıda tembel ve basiretsiz göremeyiz. Eğer bir zayıflık yapıyorsak özelleşmeden önce hep beraber yaptık nasıl işe çıkan işçi kahveye gittiyse, işe geç gelen veya hiç gelmeyen kapsam dışı arkadaşımda sütten çıkan ak kaşık değil, yukarda biri yazmış sorumlulukları yok yapmazsa biz yapıyorduk diye ama dünya yıkılsa sizler arabanın ön koltuğundan inmediniz. Neyse bu konuda iddialaşmak bir şey kazandırmaz hele bu saatten sonra. Özeleştiri yapmak insanı acıtır ama telekomdaki durum buydu. Herkes böyle miydi hayır. Ufacık kendimden bahsedeyim ben ekçiyim(o yüzden kesilen her kablo canımı acıtıyor) okulu olmayan bir meslek 40 yaşımdan sonra işime aşık oldum bambaşka bir dünya tattım işimide mükemmel yaptığım kanısındayım. Amirlerimde bunu destekliyor ama ilkokul mezunuyum, zamanında yaptığım yanlışlar yüzünden şimdi ne olacak mesele benim gibilerde değil nedense kendimden bahsetmek geldi birden bu yazılarımdan çok mail adlımda diye ben hükümlü personelim benimde iş garantim var sayılır ama şu içinde bulunduğumuz durum çok rahatsız edici.ortalıkta karşı karşıya kalan personelin ne sendikaya nede oger yönetimine bir yaptırımı yok. Bu iki tarafta neden anlamak istemiyor bu kurum daha art niyetli hırsız taşeronlarla ne kadar yürüyecek. Yaptıkları işler ortada koydukları diziler kış geçmeden döküldü yaptığı galeriler kabul yapılmadan göçtü lütfen. Birbirine düşmanlaşan personel ne kadar dayanacak. Amirlerine hakaret eden işçi yarın yüzüne nasıl bakacak işçiye müstehzi tavırla bakan amir o işçiden ne bekleyecek sağ duyu sahipleri bu yıkımı durdurun sevgili akp sessiz kalma her şey senin bilgin dahilinde. Devamı var.

 
At Çarşamba, Ekim 31, 2007 9:44:00 ÖÖ, Anonymous Adsız Diyor...

devamı var 4
Bir kere sendikaya ilkokul mezunlarını çıkar zammı kabul edeyim demek hiç ahlaklı olmadığı gibi islami imajınıza yakışmıyor sayın akp sakın bizi ilgilendirmez gibi kafayı kuma sokma yollarına tevessül etmeyin herkez iplerin sizin elinizde olduğunu biliyor.
devamı var

 
At Çarşamba, Ekim 31, 2007 11:42:00 ÖÖ, Anonymous Adsız Diyor...

herkes hadini bilsin kapsam içi kapsam dışı bu adamlar nerey bakıyorlar suclu her kimse bir an önce hükümet el koysun ve cözsün ama hükmette de icraat yok nasıl olsa telekom un arkasında kocaman hükümet var istediğini yapıyor oynatıyor

 
At Çarşamba, Ekim 31, 2007 12:04:00 ÖS, Anonymous Adsız Diyor...

Telekom'da toplu iş sözleşmesi imzalandı / İşçilerin net maaşı bin 500 YTL oldu
12/10/2005 00:50:18

ANKARA - Türk Telekom A.Ş. ile Haber-İş Sendikası arasında Toplu İş Sözleşmesi imzalandı.
Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım, Türk Telekom A.Ş. ile Haber-İş Sendikası arasında Toplu İş Sözleşmesi imza törenine katıldı. Türk Telekom Genel Müdürlüğü Kültür Merkezi'nde bugün saat 17.00'da gerçekleşen imza törenine Bakan Yıldırım'ın yanısıra Türk-İş Genel Başkanı Salih Kılıç, Haber-İş Başkanı Cengiz Teke, TÜHİS Genel Başkanı Adnan Çiçek, Türk Telekom Genel Müdürü Mehmet Ekinalan ile yüzlerce işçi ve genel müdürlük bürokratları katıldı.
TÜHİS Genel Başkanı Adnan Çiçek ise, Toplu İş Sözleşmesi ile Türk Telekom işçilerinin net maaşlarının 1.5 milyar, brüt ise 2 milyar 400 milyon lira olduğunu belirterek, işçilerin özelleştirme sürecinden etkilenmemesi için sözleşme sürecinin uzadığını kaydetti. Türk Telekom Genel Müdürü Mehmet Ekinalan ise, Türk Telekom'da çalışan 30 bin kişiyi ilgilendiren 6. Dönem Toplu İş Sözleşmesinin anlaşma yoluyla imzalanmasından dolayı mutlu olduğunu belirterek, bundan sonraki çalışmaların verimli olması için çalışanların beklentilerini karşılamanın önemini anlattı.

 
At Çarşamba, Ekim 31, 2007 2:02:00 ÖS, Anonymous Adsız Diyor...

Salı, Ekim 30, 2007 9:31:00 PM tarihli yazan arkadaş;içimizde en zeki sensin galiba,midenin neden bulandığını anlamadım ama ben tip 2 olarak senin de seviyene inmeyeceğim...herkes neyin yanlış neyin doğru oldugunu çok iyi biliyor..sen o beynini yapıcı ve olumlu bir şekilde çalıştır.kırıcı olmamaya,karşı karşıya gelmemeye senin düşündüğünü herkesin de düşündüğünü v.s v.s...şunu o beyinlerinize sokun bir defa;bizler (etrafımdaki insanlar dahil) sendikalı değiliz ve telekomdan da bir beklenti içerisine girmedik..biz de sizler gibi görevimizi ifa ediyoruz...yok sendika şunu dedi yok şöyle yaparsak telekomun gözüne gireriz gibi bir düşüncemizde olmadı olamazda..biz allah için ailemiz için ve kendimiz için çalışıyoruz...bunu algılamayacak kadar özürlü iseniz kabahati kendinize arayın..yazılarınızı daha yapıcı ve edep sınırları içerisnde yazınız..allah iyi insanlara yardım etsin....

 
At Çarşamba, Ekim 31, 2007 2:43:00 ÖS, Anonymous Adsız Diyor...

Paul Beyin maaşını soran "İsimsiz" arkadaş siz diğer özel Şirket çalışanlarının örneğin Sabancı, Koç, Karmehmet Ceosunun aldığı maaşı bu Holdinglerde çalışanlar sorabiliyormu? Önce bunu araştırın, sonra sizin Sendika Başkanlarınızın ne kadar maaş aldığını ve mal varlıklarının nerelere vardığını araştırın. Bu grev ücret için mi yoksa Sendika Başkanlarınıngeleceğini garanti altına almak içinmi? Gerisine siz karar verin.

 
At Çarşamba, Ekim 31, 2007 5:31:00 ÖS, Anonymous Adsız Diyor...

Selamlar Arkadaşlar
Yazılan yazı ve yorumları dikkatle inceliyorum.Görünen o ki şu anda grevde olan arkadaşlarla çalışan arkadaşların birbirine düşman kesildiği görülüyor.Sendikalı arkadaşlar yasal haklarını kullanıyorlar çalışan arkadaşlar ise normal görevlerini yapıyorlar.bu arkadaşlar çalışmazlarsa suç işlemiş olurlar..Sizi ancak kalben destekleriz yanınızda olmamız fiziken imkansız kusura bakmayın .Bu grev elbet bir gün bitecek lehte veya aleyhte mutlaka bir anlaşma imzalanacak ve bizler yine yanyana çalışacağız o zaman grevdeki arkadaşlara gaz veren sendika yönetimi yanımızda olmayacak..peki nasıl yüzyüze bakacağız düşünsenize..Lütfen sağduyulu olun..

 
At Çarşamba, Ekim 31, 2007 7:35:00 ÖS, Anonymous Adsız Diyor...

devamı var 5
arkadaşlar aranızda bu kadar derin uçurumlar vardı da neden kozlarınızı daha önce paylaşmadınız ben mahpushanede yaktığı candan pişman olan çok insan gördüm.Tip 2 li arkadaşlar sizden ricam hani okumuşsunuz ya lütfen.

 
At Çarşamba, Ekim 31, 2007 7:38:00 ÖS, Anonymous Adsız Diyor...

devamı var 5
arkadaşlar aranızda bu kadar derin uçurumlar vardı da neden kozlarınızı daha önce paylaşmadınız ben mahpushanede yaktığı candan pişman olan çok insan gördüm.Tip 2 li arkadaşlar sizden ricam hani okumuşsunuz ya lütfen.

 
At Çarşamba, Ekim 31, 2007 11:20:00 ÖS, Anonymous Adsız Diyor...

2tip kardeşim sana kimse çalışma demiyor madem çok çalışmak istiyordunuz neden tıppiğiniz tutupta 1e geçmediniz laleler yarın gidince fincanı taştan oyarlar şarkısını peşinize söyleyeceğimizi unutmayın:))))))))
ayrıca kimde kimin ekmeğiyle oynuyorsa ALLAH ta onun ekmeğiyle oynasın

 
At Perşembe, Kasım 01, 2007 1:45:00 ÖS, Anonymous Adsız Diyor...

SAYIN ÇALIŞANLAR VE GREVDEKİ CAN ARKADAŞLARIM;

Bu konun buraya kadar gelmesinde herkes suçlu
1-Zamanında servis değişikliği için iktidar partisinin il başkanına gidenler
2-İşine sahip çıkmayan tüm personel
3-Kapsam dışı personeli bana bela olmasın diye aralarında istemeyen sendika yöneticileri
4-İkinci tip giderse yerim garanti diyen kapsam içi dar kapsamlı düşünce tarzı olan arkadaşlarımız
5-Hala daha derdimiz para değil deyip"Biz 1.ve 2.Tip arkadaşların aldığı parayı istiyoruz diye demeç veren sendikacılar.
Arkadaşlar akıllı olalım yarın düşman baktığımız yöneticilerle çalışacağız.Daha 18 gün önce bayramlaştığımız bu insanlara neden cephe aldık.Onların çalışmama gibi şansları varmı yokmu onu sorgulayalım.
bu grevin tek şanssızlığı kapsam dışı olarak zamanında ayrılan çalışanlar.Suç onlarda değil bu zaten biliniyordu.Bu noktada sendika yönetimi sanırım bu açığı düşünmedi.

Yazımı okudunuz sabırla hala ısrarcıyım lütfen sayduyu.

 
At Perşembe, Kasım 01, 2007 2:52:00 ÖS, Anonymous Adsız Diyor...

SN.paul DOANY:ben 20 yıllık k/i personelim.yüksek okul mezunuyum.İl Müdürlüğümce müşteri hizmetleri ADSL ve PSTN den sorumlu servis sorumlusu (Şef G.)olarak çalıştırılıyorum. on arkadaşımın da çalışmasını ben denetliyorum.iş öğrettiğim,yaptıkları işleri onayladığım 8 yıllık tip.2 personel in ücreti ile benim ücretimin arasında 350 .00 YTL.fark var. Bu durumdan haberiniz varmı acaba?

 
At Cuma, Kasım 02, 2007 10:22:00 ÖÖ, Anonymous Adsız Diyor...

SN.paul DOANY:ben 20 yıllık k/i personelim.yüksek okul mezunuyum.İl Müdürlüğümce müşteri hizmetleri ADSL ve PSTN den sorumlu servis sorumlusu (Şef G.)olarak çalıştırılıyorum. on arkadaşımın da çalışmasını ben denetliyorum.iş öğrettiğim,yaptıkları işleri onayladığım 8 yıllık tip.2 personel in ücreti ile benim ücretimin arasında 350 .00 YTL.fark var. Bu durumdan haberiniz varmı acaba?

ARKADAŞIM YÜKSEKOKULU NEZAMAN BİTİTDİN İŞE GİRERKEN Mİ YOKSA DİĞERLERİ GİBİ İŞE TORPİLLİ GİRİP LİSEYİ DIŞARDAN BİTİRİP DAHA SONRAYÜKSEK OKUL DİPLOMASI ALANLARDANMISIN

 
At Cumartesi, Kasım 03, 2007 1:39:00 ÖÖ, Anonymous Adsız Diyor...

Poul beyin maaşından önce sen kendi sendika başkanının aldığı maaşa baksan diyorum.Adamlar milletvekili seçiliyor ve halen işçinin kesilen parasından maaşını almaya devam ediyor.Bu kadar yüzsüzlüğe pes doğrusu,kursağından nasıl geçiyor acaba.Kalkmışınız koskoca şirketin yönetim kurulu başkanının maaşına göz dikmişsiniz.Koç grubundaki yöneticilerin aldığı maaştan haberiniz varmı acaba.Duysan kulağına inanamazsın :))

 
At Cumartesi, Kasım 03, 2007 1:47:00 ÖÖ, Anonymous Adsız Diyor...

Ben anlamam arkadaş bana ne sendikaya verilecek zam kadar bende istiyorum allallaaa.1.tip olarak koca yıla 5.6 zam aldık ama hiç cayırtıyı koparmadık.İşe devam dedik şükür ettik,elbet bizimde kıymetimiz bilinir dedik ve sabrettik.Çok şükür bin şükür yetiştirmeye çalışıyoruz ama çocuklar büyüdü yetmiyo baba yaaa.Şu diline yandığımın kesilen vergisini kuyumcular bile vermiyodur.Düşünüyorumda bordrolu bir çalışan olmasam bende onlar gibi hırsız olurmuydum.:))

 
At Cumartesi, Kasım 03, 2007 12:15:00 ÖS, Anonymous Adsız Diyor...

arkadaşlar saygı çerçevesi içinde yolumuza devam edelim yine o arkadaşlarla yanyana oturub çalışaçağız lütven gaza ve dolduruşa gelmeden yola devam

 
At Cumartesi, Kasım 03, 2007 11:10:00 ÖS, Blogger Unknown Diyor...

Sayın Serdar GÜÇLÜ beyefendiye tarafsız yazıları için teşekkürer ancak bazı yorumcular varki sanki provakötörlük görevi içindeler,yaptıkları yorumlar zaten sitres altında olan grevdeki işçiyi germekten başka işe yaramıyorlar.Bu kurumda ilkokul mezunuolan 15-20 yıllık bir işçinin yaptığı işi küçümseyerek işten çıkarırlarsa sonra kime yaptıracaklar,şu anda yeni mezun olmuş bir elektronik mühendisi okulda bu işin eğitimini almadı zaten t.telekomun okulu ancak çalışan birinin yanında en az 5-6 yıl çalışarak olur ona göre yorum yazıp ona göre hesaplasınlar

 
At Cumartesi, Kasım 03, 2007 11:12:00 ÖS, Anonymous Adsız Diyor...

Sayın Serdar GÜÇLÜ beyefendiye tarafsız yazıları için teşekkürer ancak bazı yorumcular varki sanki provakötörlük görevi içindeler,yaptıkları yorumlar zaten sitres altında olan grevdeki işçiyi germekten başka işe yaramıyorlar.Bu kurumda ilkokul mezunuolan 15-20 yıllık bir işçinin yaptığı işi küçümseyerek işten çıkarırlarsa sonra kime yaptıracaklar,şu anda yeni mezun olmuş bir elektronik mühendisi okulda bu işin eğitimini almadı zaten t.telekomun okulu ancak çalışan birinin yanında en az 5-6 yıl çalışarak olur ona göre yorum yazıp ona göre hesaplasınlar

 
At Pazar, Kasım 04, 2007 1:03:00 ÖÖ, Anonymous Adsız Diyor...

2tip kardeşim sana kimse çalışma demiyor madem çok çalışmak istiyordunuz neden tıppiğiniz tutupta 1e geçmediniz laleler yarın gidince fincanı taştan oyarlar şarkısını peşinize söyleyeceğimizi unutmayın:))))))))
ayrıca kimde kimin ekmeğiyle oynuyorsa ALLAH ta onun ekmeğiyle oynasın

Çarşamba, Ekim 31, 2007 11:20:00 PM

DİYE YAZAN TİPSİZ ARKADAŞ
DÜNDE ÇALIŞIYORDUK İÇİNİZDEKİ BİR ÇOK İNSAN GİBİ BUGÜNDE ÇALIŞIYORUZ.
BUGÜNE KADAR 1.TİPE NİYE GEÇMEDİNİZE GELİNCE,ŞİRKET SAHİPLERİNİ TANIMADAN,NASIL BİR YÖNETİM ŞEKLİ YÜRÜTECEKLERİNİ GÖRMEDEN,ELMA İLE ARMUTU AYIRIP AYIRMAYACAKLARINI GÖRMEDEN,ESKİDEN OLDUĞU GİBİ ÇALIŞANADA AYNI ÇALIŞMAYANADA AYNI ÜCRETİ ÖDEYİP ÖDEMEYECEĞİNİ GÖRMEDEN VS. VS. VS.
BALIKLAMA ATLAMAYACAK KADAR AKLIMIZ VAR ALLAHA ŞÜKÜR.
YANİ MAALESEF CAHİL CESARETİ DENİLEN OLAY YOK BİZDE.
SEN ŞARKINI ÖNCEDEN SÖYLEDİN ZATEN DİĞER ARKADAŞLAR BAŞKA KURUMA GİDERKEN.
BU ARADA GREV BİTER MERAK ETMEYİN.ALLAH KİMSEYİ AÇ AÇIKTA BIRAKMASIN O AYRI KONU.ANCAK BİZ ŞARKI SÖYLEMİYOR İŞÇİ ARKADAŞLARIMIZIN BU DURUMUNA ÜZÜLÜYORUZ TÜM SAMİMİYETİMİZLE.ANCAK KENDİNİ BİLMEZ BİRKAÇ AHMAK ÇIKIP BİZLERİN DAHA ÖNCE YATIP ÇALIŞMADIĞINI,SENDİKA SİTESİNDE HAKARET ETMELERİ,SENİN GİBİ YOK NİYE 1.TİPE GEÇMEDİNİZ,NİYE GİTMEDİNİZ VS.VS.VS. YAZAN ÜÇ BEŞ KİŞİYE İNAT 2 KAT ÇALIŞIYORUM.
KİMSENİN EKMEĞİYLE OYNAMADIM OYNAMAMDA.
SEN BUNLARI BOŞVER ŞARKINI SÖYLE.

 
At Pazar, Kasım 04, 2007 9:45:00 ÖÖ, Anonymous Adsız Diyor...

Tipli arkadaş hiç demagoji yapma garanti tatlıdır.yok işvereni tanıyayım falan ayakları yapma delikanlıca korkuyorum desene burası Türkiye yarın yarını belli değil desene. Grevin 19 .gününde bakıyorum düşmanlık ve hakaret bazında arpa buyu yol gidememişiz. İşçi arkadaşlara bakıyorum hala bir boşlukta panik yapmak üzereler, işveren kızgın ve şaşkın art niyet aşılamış bu kurumu satan, sendika plansız ekmekte gerekli. Tipçi arkadaşlara bakarsak hala burunları kaf dağında diplomalarının her şey olduğunu sanıyorlar her iki taraftada iyileri ahlaklıları tenzih ederim ama be kardeşim ülkeyi soyan, hortumla yan milyarlarca doları rüşvet alan, her türlü namussuzluğa geç diyen senin kafanda masa başında oturanlar değimli. İşçi en fazla oda maçası yerse dolap yakar kablo keser oda üçbeş ahlaksızdan öteye gitmez . düne kadar ayakçılarla hırsızlarla siyasi iktidarlar arasında paravan siz değimliydiniz , bu ülkenin geri kalmasında suçlu ilkokul mezunu cahil işçimi yoksa imza yetkisi olan siz diplomalılar mı. Benim ağzımı açtırmayım tip 1 lerin içinde emekliliğine uzun yıllar kalmış değerli beyinler dışında topunuz bir cahil işçi kadar etmezsiniz. Biz nasıl denize düştük yılana(sendika) sarılıyorsak ogerde yanlış verilen bilgi yüzünden sizi tutuyor birde grev yüzünden siz dua edinde grev çok sürsün mesailerle beslenin vede en önemlisi insanlara ilenmeyin. Öyle yarın yüz yüze bakacaz gibi basma kalıp laflarda etmeyin sizin gibi burnu kaf dağındaki, necip fazıl’ın dediği gibi kaba softa ham yobazlarla yüz yüzede bakmak istemiyorum. Yeter artık bu aşağılamalarınız sitede serbest olsa sizlere neyzen teyfikle cevap verirdim ama

 
At Pazartesi, Kasım 05, 2007 8:49:00 ÖS, Anonymous Adsız Diyor...

Öyle yarın yüz yüze bakacaz gibi basma kalıp laflarda etmeyin sizin gibi burnu kaf dağındaki, necip fazıl’ın dediği gibi kaba softa ham yobazlarla yüz yüzede bakmak istemiyorum. Yeter artık bu aşağılamalarınız sitede serbest olsa sizlere neyzen teyfikle cevap verirdim ama

Pazar, Kasım 04, 2007 9:45:00 AM

NATO KAFA NATO MERMER
ANLAŞILAN 2.TİPLER KURUMDA DİYE O KADAR RAHATSIZSINKİ İŞİ HAKARETE KADAR VARDIRIYORSUN.
BİZ GİTSEYDİK İSTEDİĞİNİZ GİBİ AT KOŞTURABİLECEKTİNİZ AMA OLMADI MAALESEF DEĞİLMİ.
BURNUMUZ KAFDAĞINDA DEĞİL VE BULUNMAZ HİNT KUMAŞIDA DEĞİLİZ ASLA.
BU ARADA YARIN YÜZYÜZE BAKMAYACAĞIZ ARKADAŞIM.SENİN KAFANDA OLAN HİÇKİMSEYLE HEMDE.İŞÇİLER İÇİNDE O KADAR ZEKİ,AKILLI İNSANLAR VAR,ONLARA YAZIK EDİYORSUNUZ.
HAKARET ETMEK BANA YAKIŞMAZ O YÜZDEN SEN ŞARKINI SÖYLE GERİSİNİ BOŞVEEER.

 
At Salı, Kasım 06, 2007 9:41:00 ÖS, Anonymous Adsız Diyor...

ORTALIK SİZE KALMAYACAK,BOŞUNADA DEVLET NEREDE FİLAN ÇIĞIRTKANLIĞI YAPMAYIN,GREVE ÇIKARKEN DEVLETEMİ GÜVENDİNDE ÇIKTIN.
İŞVEREN İLKOKUL MEZUNU İSTEMİYOR.
BOŞUNADA KAPSAMDIŞILARA YOK NİYE GEÇMEDİN YOK BİLMEMNE DİYE LAF KALABALIĞI YAPMA SANAMI SORUCAM GEÇİP GEÇMEYECEĞİMİ.
SATILIRKEN ORTALIĞIN SİZE KALACAĞINI ZANNEDİP SESİNİ ÇIKARTMAYANLARA NE DESTEK VERECEM.2 KAT ÇALIŞMAYA DEVAM O KAADAAAARRRR...

 
At Çarşamba, Kasım 07, 2007 11:52:00 ÖÖ, Anonymous Adsız Diyor...

eski bir telekom çalışanı olarak grevdeki arkadaşlara sabırlar diliyorum.gerçekten durumunuz çok zor.allah hiç kimseyi zorda koymasın.ama sizleri sıkıntıya koyan bence ojer değil o üye olduğunuz sendikadır.ülkenin şu sıkıntılı günlerinde greve gidilmesi çok yanlış olmuştur.bazen fedakarlıklarda yapılmalı ki geleceğe emin adımlarla gidilmeli diyorum.allah yardımcınız olsun der inşallah herşey sendikanın değil ÇALIŞAN ARKADAŞLARIMIN gönlüne göre olur.

 
At Perşembe, Kasım 15, 2007 10:53:00 ÖS, Anonymous Adsız Diyor...

Grev çadırı kurana 6 ay hapis
08.11.2007 / Haber Merkezi / Haber
Ceza kanundaki yeni değişiklerden en dikkat çekeni ise Toplu İş Sözleşmesi Grev ve Lokavt Kanunu’na dair olanlar. Bu alanda örneğin, grev uygulanan işyerinde, "Bu işyerinde grev vardır"; lokavt uygulanan işyerinde de "Bu işyerinde lokavt vardır" ibareleri dışında, bu işyerleri çevresinde afiş, pankart gibi ilan araçlarını asan veya yazı yazanlarla işyeri ve çevresinde grev nedeniyle kulübe, baraka, çadır gibi barınma yerleri yapanlar veya yaptıranlar, 6 aya kadar hapis cezasına çarptırılacak.

 
At Çarşamba, Kasım 21, 2007 2:20:00 ÖÖ, Anonymous Adsız Diyor...

nisan 2006 tarihinde,başbakana bir mektup yazmıştım.benim mezun ettiğim öğrenci telekomda benim 2 katım maaş alıyor diye.ancak yanlışlıkla küfür ettmişim şimdi yargılanıyorum.iyiki greve gittiniz.bakın tıkır tıkır çalışıyor telefonlar.demekki 26 bin kişi fazlaymış.umarım işten atarlar sizi.benim 2 aylık maaşımı beğenmeyip greve gittiğiniz için
hak ettiniz yani.

 

Yorum Gönder

<< Ana Sayfaya Donus